Student din Timisoara deschide in Piata Operei un centru de reparatii pentru telefoane unic in Romania

351 Adăugat de Rosca Sorin

In Timisoara sunt aproximativ 50 de service-uri unde iti poti repara telefonul mobil dar ideea acestui tanar este cu totul diferita.

„Ma numesc Sorin Rosca am 27 de ani si tocmai am terminat facultatea de economie din cadrul UVT.

Lucrez in domeniul GSM de cand erau in trend telefoanele nokia 1100, am fost initial angajat intr-un magazin de reparatii si acum vreau sa deschid un centru de service pentru telefoane diferit de tot ceea ce au vazut timisorenii pana acum.”

Ce te motiveaza in ceea ce faci?

Sincer sunt dezgustat de modul in care unele service-uri din Timisoara isi trateaza clientii, de calitatea pe care o ofera si in unele cazuri si de oamenii care conduc aceste firme.

Vreau sa ofer o alternativa timisorenilor ce cauta calitate si nu o primesc.

Motivatia mea nu are legatura cu banii, banii in sine sunt efectul secundar al unei afaceri nu trebuie sa primeze ca si obiectiv.

Pe mine ma motiveaza recunostinta oamenilor si certitudinea ca  acest magazin urmeaza a fi un etalon de calitate atat pentru clienti cat si pentru concurenta; cine vrea calitate o sa aiba o alternativa iar concurenta o sa aiba un exemplu de urmat.

Cu ce este iFix  diferit fata de ceilalti?

In primul rand diferenta majora este legata de CALITATE si TRANSPARENTA

Cand spun transparenta ma refer la faptul ca toti clientii nostri o sa asiste la intreg procesul de reparatie daca isi doresc acest lucru. O sa avem o camera ce va emite live intreaga operatiune, indiferent de natura reparatiei.

In al doilea rand este vorba despre PRET. Desi magazinul este situat central ( Piata Operei, chirie mare, costuri fixe destul de mari) PRETURILE practicate vor fi MICI raportat la indicele „calitate”.

O alta componenta importanta ce ne diferentiaza este  sistemul informatic de management. Acest sistem ne permite sa ne organizam timpul de lucru astfel incat reparatia sa aibe un timp de executie minim, sa fiu mai scurt, NE MISCAM REPEDE.

Responsabilitatea. Ne-am gandit si la o campanie de CSR prin care sa colectam telefoane si laptop-uri de la clientii nostrii, sa le reparam, si mai apoi sa le oferim celor ce au intr-adevar nevoie de o mana de ajutor (copii neajutorati din centrele de plasamanet sau familile care nu isi pot permite un calculator)

Si ar mai fi multe dar o sa le descoperiti imediat ce o sa deschidem 

Ce pot gasi clientii in magazinul tau?

Gama de servicii si produse este variata; de exemplu o sa facem reparatii/decodari atat pentru ultimul model de iPhone dar si primul model de Nokia, vom oferii servicii de reincarcare electronica pentru toti operatorii mari din Romania (desigur la cel mai mic pret din toata Timisoara)  si de asemenea accesorii de tip huse, incarcatoare, folii de protectie, etc

O sa oferim clientilor emotia de a-si revedea primul telefon. Vom expune o colectie impresionanta de telefoane mobile vechi si noi care cu siguranta o sa trezeasca amintiri placute.

De asemenea clientii o sa gaseasca o echipa bine pregatita care isi asuma principiul „Suntem aici sa va ajutam nu sa va luam banii”. Ca si o paranteza, am mare incredere in echipa mea, fara ei nu as fi reusit sa pun bazele acestei afaceri.

Cand o sa fie marea deschidere?

Imi doresc ca pana la sfarsitul acestei luni (septembrie) sa incepem activitatea; sunt multe lucruri de pus la punct si testul birocratic nu este tocmai usor de trecut (atatea hartii de te doare capul).

Ce mesaj ai pentru clientii tai si pentru concurenta?

Am un mesaj comun nu conteaza ca sunt clienti sau concurenti, Romania o sa creasca doar prin oameni de calitate care cer si ofera servicii de calitate. Fii acea persoana care creeaza valoare  pentru tine si pentru cei din jurul tau