Schimbarea parolei asociate ID-ului Apple

Schimbarea parolei asociate ID-ului Apple

Schimbarea parolei asociate ID-ului Apple

Urmează aceşti paşi pentru a schimba parola asociată ID-ului tău Apple. 

ID-ul tău Apple este contul pe care-l utilizezi pentru a accesa servicii Apple precum App Store, Apple Music, iCloud, iMessage, FaceTime și altele.

Dacă doreşti să-ţi schimbi parola

Dacă ştii parola asociată ID-ului tău Apple şi doreşti să o schimbi, urmează aceşti paşi:

  1. Autentifică-te în pagina contului ID-ului tău Apple.
  2. În secţiunea Securitate, fă clic pe Schimbaţi parola.
  3. Introdu parola curentă, apoi introdu o parolă nouă şi confirmă parola nouă. 
  4. Fă clic pe Schimbaţi parola.
  5. Autentifică-te cu noua parolă asociată ID-ului tău Apple pentru a accesa caracteristici şi servicii Apple. 

Află mai multe despre schimbarea ID-ului Apple şi actualizarea altor informaţii despre cont.

Dacă ai uitat parola

Dacă nu-ţi aduci aminte parola asociată ID-ului tău Apple, urmează aceşti paşi pentru a o reseta. După ce resetezi parola, trebuie să actualizezi ID-ul Apple şi parola în fiecare serviciu în care eşti autentificat.

Află mai multe despre parole şi ID-ul Apple

Atunci când creezi o parolă nouă, ai în vedere următoarele:

  • Parola nouă pentru ID-ul Apple trebuie să aibă cel puţin opt caractere şi să includă o cifră, o majusculă şi o minusculă. 
  • Nu poţi utiliza spaţii, trei caractere identice consecutive, ID-ul Apple sau o parolă utilizată în ultimul an.

Află mai multe despre cerinţele pentru parolă şi metodele de menţinere a securităţii ID-ului Apple

Serviciul FaceTime nu este disponibil în toate țările sau regiunile.