Conditii de service - iFix

2386 Adăugat de Rosca Sorin

Va rugam sa cititi cu atentie conditiile pentru a evita orice tip de neintelegere.
1. iFix nu isi asuma nici un fel de responsabilitate daca in urma procesului de reparatie produsul intrat in service manifesta si alte defecte decat acelea pentru care a fost solicitata reparatia.
2. Atat in cazul operatiunilor de programare software, decodare, jailbreak, root cat si in cazul operatiunilor hardware (inlocuire lcd, mufa de alimentare, acumulator, etc) SE POT PIERDE DATELE PERSONALE (agenda telefonica, poze, video, aplicatii etc).
3. Timpii de lucru declarati de tehnicienii nostrii pot fi modificati semnificativ daca in urma verificarii amanuntite, produsul prezinta si alte defectiuni decat cele declarate  , DACA PIESELE NECESARE REPARATIEI DEVIN INDISPONIBILE 

4. Daca produsul dumneavoastra beneficiaza de garantie de la operator sau garantie de la producator , in momentul interventiei tehnicienilor nostrii asupra produsului SE PIERDE GARANTIA initiala.
5. Daca produsul lasat in service face obiectul unei cercetari a Organelor de Control (Politie,SRI, OPC etc), acestia au dreptul sa il ridice din unitatea noastra de service; in aceste conditii ifix nu are nici un fel de obligatie fata de dumneavoastra, nici financiara nici materiala.
6. Aveti obligatia de a ridica produsul din service in maxim 15 zile lucratoare de la data intocmirii acestui deviz de service. Prin depasirea acestui termen va obligati sa platiti o taxa de depozitare de 10 lei/zi

*Produsele neridicate in termen de 90 de zile de la data intrarii in service se considera abanadonate si v-or fi valorificate sau casate pentru recuperarea prejudiciului fara instiintarea prealabila a clientului

7. PRODUSUL LASAT IN SERVICE SE RIDICA DOAR IN BAZA ACESTUI DOCUMENT; va rugam sa fiti foarte atenti la acest aspect pentru a evita eventuale neplaceri.

8. Nu raspundem pentru SIMcard-urile si Memorycard-urile lasate in telefon/tableta etc pe perioada reparatiei.

9. Datele cu caracter personal vor fi folosite in campanii de instiintare asupra statusului de reparatie a produsului si in diverse campanii de marketing pe care iFixle desfasoara. 

10. Sunteti de acord ca produsul sa fie desfacut in lipsa dvs iar componentele inlocuite sa fie aruncate sau reciclate , dupa caz.